Farmacovigilenta
0265-246335 int: 128

Posturi vacante

Denumire:  SPECIALIST REGULATORY AFFAIRS (INREGISTRARI)   De la: 2020-09-01  Pana la: 2020-09-30
Descriere:  
  • Gestionarea documentelor necesare pentru autorizarea medicamentelor de uz uman in vederea autorizării de punere pe piață;
  • Urmărirea și monitorizarea întrebărilor/deficiențelor/angajamentelor de la/către autoritățile competente de reglementare pentru a asigura punerea în aplicare și conformitatea în timp util;
  • Pregătirea documentației si depunerea variațiilor corespunzătoare deficientelor post aprobare reînnoire; APP si/sau a altor schimbări ce intervin post-autorizare;
  • Menținerea dosarelor produselor autorizate actualizat la zi;
  • Comunicarea cu autoritățile in vederea autorizării/notificării produselor;
  • Gestionarea dosarelor de Notificare, Avizare si Certificare a suplimentelor alimentare, cosmeticelor, dispozitivelor medicale si biocidelor;
  • Menținerea și dezvoltarea relațiilor științifice optime cu autoritățile competente;
  • Coordonarea echipelor de lucru in vederea pregătirii dosarelor, răspunsului la diferite solicitări venite de la autorități;
Cerinte:  
  • Studii superioare finalizate in domeniul farmaceutic, medicina, biologie sau conex;
  • Experiență minimă de 1 an într-o companie farmaceutică pe o poziție similară, cursuri relevante de legislație farmaceutică, reglementări, farmacologie, tehnologie farmaceutică;
  • Cunoaștere profundă a reglementărilor și practicilor actuale, referitoare la legile și reglementările din România și UE;
  • Gândire analitica, precizie  si atenție la detalii;
  • Nivel ridicat de auto-motivație și simț al responsabilității individuale;
  • Capacitatea de a lucra în echipă, respectând nevoile celor implicați;
  • Capacitatea de a construi relații între departamente și funcții și de a susține un mediu de lucru colaborativ;
  • Nivel avansat de cunoaștere a limbii engleză, citit, vorbit - nivel avansat; 
  • Disponibilitate la relocare in Târgu Mureș.

Denumire:  REPREZENTANT MEDICAL – BRAND BIOEEL, TIMISOARA si ARAD   De la: 2020-09-01  Pana la: 2020-09-30
Descriere:  
  • Promovarеa produsеlor Brand Bioеel si a imaginii companiei catre medici si farmаcii/ fаrmаcisti din zonа alocata;
  • Activitаti de prеluare comenzi produse Brаnd Bioеel si trаnsmiterea acestora catre distribuitori;
  • Organizarea de mese rotunde, simpozioane locale, prezentari produs;
  • Mentinerea si dezvoltarea colaborarii cu distribuitorii portofoliului Brand Bioeel;
  • Realizarea de rapoarte si analize in conformitate cu indicatorii solicitat;
  • Cresterea utilizarii produselor pe zonele alocate;
  • Monitorizarea atenta a pietei farmaceutice si exploatarea eficienta a oportunitatilor identificate;
  • Participarea la sedintele periodice organizate de catre companie;
  • Realizarea planurilor de vanzari.
Cerinte:  
  • Studii superioare absolvite ( medicina, farmacie sau facultati inrudite constituie avantaj);
  • Experienta in promovarea si vanzarea produselor farmaceutice;
  • Abilitati dе comunicare si negociere, relationare, planificare, organizare;
  • Capacitatea dе analiza, orientarea catre rezultate;
  • Carnet dе conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasari;
  • Operare PC, MS Office;
  • Domiciliat in Timisoara sau Arad.

Denumire:  ADMINISTRATOR TEHNIC   De la: 2020-09-01  Pana la: 2020-09-30
Descriere:  

 

  • Coordoneaza activitatea de mentenanta preventiva si corectiva a echipei care deserveste fabrica de medicamente si cosmetice;
  • Asigura buna funcționare a echipamentelor de fabricatie, a utilitatilor, a echipamentelor care asigura conditiile de mediu si monitorizarea conditiilor, conform cerintelor;
  • Elaboreaza si implementeaza planul de mentenanta periodica si calificare a echipamentelor astfel incat sa functioneze la parametrii optimi, intocmeste procedurile de lucru cu privire la descrierea, exploatarea, revizia, mentenanta, montarea si demontarea, calificarea echipamentelor din dotare;
  • Asigura documentarea tuturor activitatilor conform cerintelor GMP;
  • Realizeaza investigarea cauzelor si inlaturarea defectiunilor echipamentelor;
  • Instruirea personalului din subordine.
Cerinte:  
  • Studii superioare sau medii din domeniul tehnic: mecatronica sau inginerie electrica;
  • Experienta in intretinerea de mașini, echipamente de fabricatie prezinta avantaj;
  • Cunostințe de operare pe calculator;
  • Bun organizator, simt tehnic;
  • Experienta in coordonarea unei echipe de lucru constituie avantaj;
  • Bună cunoaștere a limbii engleze;
  • Permis de conducere de categoria B.

Denumire:  REPREZENTANT MEDICAL – BRAND BIOEEL, BUCURESTI SAU PLOIESTI   De la: 2020-09-01  Pana la: 2020-09-30
Descriere:  
  • Promovarea produselor Brand Bioeel si a imaginii companiei catre medici si farmacii/ farmacisti din zona alocata;
  • Activitati de preluare comenzi produse Brand Bioeel si transmiterea acestora catre distribuitori;
  • Organizarea de mese rotunde, simpozioane locale, prezentari produs;
  • Mentinerea si dezvoltarea colaborarii cu distribuitorii portofoliului Brand Bioeel;
  • Realizarea de rapoarte si analize in conformitate cu indicatorii solicitati;
  • Cresterea utilizarii produselor pe zonele alocate;
  • Monitorizarea atenta a pietei farmaceutice si exploatarea eficienta a oportunitatilor identificate;
  • Participarea la sedintele periodice organizate de catre companie;
  • Realizarea planurilor de vanzari.
 
Cerinte:  
  • Studii superioare absolvite ( Medicina, farmacie sau facultati inrudite constituie avantaj);
  • Experienta in promovarea si vanzarea produselor farmaceutice;
  • Abilitati de comunicare si negociere, relationare, planificare, organizare;
  • Capacitatea de analiza, orientarea catre rezultate;
  • Carnet de conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasari;
  • Operare PC, MS Office;
  • Domiciliat in Bucuresti sau Ploiesti.

Denumire:  OPERATOR VÂNZARI PRIN TELEFON -TÂRGU MUREȘ   De la: 2020-09-07  Pana la: 2020-10-08
Descriere:  
  • Preluarea comenzilor (telefonic) de la beneficiari
  • Realizarea targetului de vânzări
  • Preluarea telefonică a comenzilor și programarea încasărilor
  • Transmiterea actelor trimis de agentul de vanzari către departamentele din cadrul societății
  • Informarea agentului de vânzări despre anumite oferte, evenimente, solicitări ale departamentelor din cadrul firmei, etc.
  • Urmărirea realizării planurilor lunare pe grupe de produse și informarea agentului de vânzări cu privire la realizarea acestora
  • Informarea în cel mai scurt timp a superiorilor despre evenimentele majore petrecute în timpul activității
 
Cerinte:  
  • Experiență în vânzarea produselor prin telefon,
  • Avantaj experiență în domeniul farmaceutic,
  • Aptitudini de comunicare,
  • Rezistență la stres,
  • Bune abilități de planificare și organizare,
  • Operare PC, MS Office


Denumire:  OPERATOR VANZARI PRIN TELEFON – BRAND BIOEEL, TG MURES   De la: 2020-09-01  Pana la: 2020-09-30
Descriere:  
  • Promovarea produselor Brand Bioeel si a imaginii companiei catre farmacii/ farmacisti
  • Activitati de preluare comenzi produse Brand Bioeel si transmiterea acestora catre distribuitori
  • Mentinerea si dezvoltarea portofoliului de client
  • Mentinerea si dezvoltarea colaborarii cu distribuitorii portofoliului Brand Bioeel
  • Realizarea de rapoarte si analize in conformitate cu indicatorii solicitati
  • Cresterea vanzarilor pe zonele alocate.
  • Participarea la sedintele periodice origanizate de catre companie
  • Realizarea planurilor de vanzari

Cerinte:  
  • Experienta in promovarea si vanzarea produselor prin telefon.
  • Avantaj experienta in domeniul farmaceutic
  • Abilitati de comunicare, relationare, planificare, organizare
  • Capacitatea de analiza
  • Operare PC, MS Office

Denumire:  SPECIALIST ACHIZITII PUBLICE   De la: 2020-09-01  Pana la: 2020-09-30
Descriere:  
  • promovarea companiei si produsele Brand Bioeel in relatia cu beneficiarii de tip spitale (publice si private), clinici medicale
  • monitorizarea procedurilor de achizitii: licitatii, cereri de oferte, achizitii directe, consultarea pietei, etc in SICAP
  • intocmirea documentatiei de participare in cadrul procedurilor de achizitii publice, monitorizarea intregului proces pana la semnarea contractelor si ulterior pana la inchiderea contractului
  • monitorizarea statusului procedurilor si solutionarea lor: clarificari, contestatii, amanari, anulari, etc
  • organizarea si arhivarea documentatia aferenta activitatii desfasurate
  • urmarirea modificarilor in legislatia privind achizitiile publice
  • realizarea obiectivelor alocate zonei arondate.
 
Cerinte:  
  • studii superioare finalizate
  • studii juridice constituie avantaj
  • cunoasterea sistemului SICAP (SEAP)
  • curs Expert Achizitii Publice constituie avantaj
  • cunostinte operare PC
  • nivel ridicat de automotivatie si simt al responsabilitatii
  • capacitatea de a lucra in echipa
  • gandire analitica, precizie, atentie la detalii
  • spirit de initiativa, punctualitate, flexibilitate