Farmacovigilenta
0740-777748
0740-777748
Posturi vacante
Denumire: AGENT DE VÂNZĂRI (Dolj, Olt) De la: 2023-01-25 Pana la: 2023-02-28
Descriere:
- Promovează produsеle, ofertele speciale și imaginea companiei
- Se implică în activități de prеluare/ trаnsmitere comenzi
- Realizează/ monitorizează planurile de vânzări & creșterea vânzărilor pe beneficiari, pe zona alocată
- Gestionează relația cu beneficiarii: încasări, datorii, formulare, discount etc.
- Gestionează produsele (primire, livrare etc.) conform normelor de bună practică de distribuție pentru produsele farmaceutice (GDP)
- Realizează rapoarte și analize în conformitate cu indicatorii solicitați
- Menține relații interne de colaborare (vânzări, depozit, financiar-contabil, alte departamente)
- Menține relații externe (colaborare cu echipele de promovare medicală ale producătorilor de medicamente, distribuitori, beneficiari etc.)
Cerinte:
- Studii superioare sau medii
- Experiență în vânzarea produselor farmaceutice
– minim 2 ani
- Abilități dе comunicare; seriozitate,
perseverență și integritate
- Capacitate dе analiză, orientare către
rezultate și performanță
- Carnet dе conducere categoria B,
disponibilitate pentru deplasări
- Operare PC, MS Office – competențe digitale
- Domiciliat în Craiova sau Slatina
Denumire: MANAGER DE PROIECT - Targu Mures De la: 2023-01-25 Pana la: 2023-02-28
Descriere:
- Inițiază, planifică, monitorizează, controlează și finalizează fiecare proiect
- Propune, alege și adaptează setul de proceduri și formulare (metodologia) după care se va derula proiectul
- Este responsabil pentru implementarea cu succes a activităților și atingerii rezultatelor planificate în proiect
- Organizează și derulează proiectul conform standardelor de management de proiect
- Supraveghează desfășurarea continuă a proiectului, gestionează echipa proiectului și întocmește rapoarte
- Răspunde de derularea proiectului în parametrii stabiliți: timp, cerințe, cost, nivel de calitate, etc.
- Întocmește planuri detaliate de lucru lunare (grafic de execuție) și monitorizare implementare
- Organizează și coordonează procurarea de bunuri și servicii în cadrul proiectului
- Răspunde de managementul proiectului organizațional și conceptual
- Realizează lucrări și studii de specialitate în funcție de expertiza personală
Cerinte:
- Studii superioare/ postuniversitare: Management Finanțe/ Economic (constituie avantaj)
- Curs Project Management Experiență minim 3 ani pe un post cu responsabilități similare
- Competențe digitale: pachetul Office (Excel, Word, PowerPoint) & aplicații specializate pentru planificare și monitorizare proiect (de exemplu: Microsoft Project, Project Server etc.)
- Cunoștințe de limba engleză - nivel avansat
Denumire: Farmacist Înlocuitor Persoană Responsabilă-depozit Ploiesti De la: 2023-01-25 Pana la: 2023-02-28
Descriere:
- Raspunde de gestionarea stocului din depozit
- Responsabil de manipularea psihotropelor si stupefiantelor
- Responsabil de evaluarea si aprobarea clientilor si furnizorilor
- Persoana de contact pentru partenerii de custodie si furnizori
- Intocmeste planul anual de instruire pentru personalul din subordine
- Instruieste personalul din subordine cu privire la regulile de Buna Practica in Distributie
- Realizeaza evaluarea periodica a personalului
- Asigura transabilitatea proceselor si produselor
- Investigheaza deviatiile conform procedurilor aprobate
- Raspunde de rezolvarea reclamatiilor privind calitatea medicamentului
- Aplica planul de urgenta in caz de retragere
- Supervizeaza verificarea codului unic al medicamentelor
- Gestioneaza produsele cu statut de carantina: returnate, retrase
- Raspunde pentru asigurarea conditiilor de temperatura si umiditate, in depozit si camera frigorifica
- Coordoneaza inventarierea periodica a produselor
- Verifica si actualizeaza Procedurile interne in Distributie
- Participa la auditurile interne
- Trimestrial efectueaza autoinspectii
Cerinte:
- Studii superioare finalizate: Facultatea de Farmacie
- Experiență minim 1 an in activitatea de distributie,
- Cunostinte ale legislatiei in domeniu (Legea numarul 95 din 2006; Ghidului GDP)
- Abilitati de coordonare, planificare si organizarea spatiului de lucru.
- Capacitatea de analiza si sinteza a informatiilor.
- Persoana persuasiva, calma si cu spirit de observatie si atenta la detalii.
- Persoana entuziasta, pozitiva, motivata, cu spirit de initiativa, orientata spre rezultate si deschisa provocarilor.
- Inlocuitor Persoana Responsabila conform Ghidului GDP si Fisei postului
- Ajutor pentru Persoana Responsabila
- Inlocuire Persoana Responsabila
- Abilitati de interelationare si comunicare;
- Pachet MS Office
- Limba engleza